본문 바로가기
English board

눈을 떴어요를 영어로 - I opened my eyes

by Warehaus 2021. 6. 9.

 

I opened my eyes
눈을 떴어요.

I opened my laptop.
내 노트북을 열었어요.

I opened my purse.
내 지갑을 열었어요.

I opened my bag.
내 가방을 열었어요

She opened my water bottle.
그 여자애가 내 물통을 열었어요.

My mom opened my letter.
엄마가 내 편지를 열었어요.

My father opened the package to see if that's my first report card.
아버지가 내 첫 성적표인지 확인하기 위해 소포를 열었다.